petek, 31. januar 2014

Poskusni cake popsi


Moje prve tortice na palčkah. Že dolgo sem jih hotela narediti, danes pa sem se tega tudi lotila. :D Na hitro sem skupaj zmešala maso za biskvit, ker je naslov "Poskusni cake popsi" jih je res ravno toliko, da lahko rečem: "Naredila sem jih!" :)





















Biskvit
150 g moke
1/2 zavitka pecilnega praška
100 g sladkorja
2 jajci
3 žlice olja
1 dcl mleka
2 žlici benkota

Rumenjake ločimo od beljakov. Iz beljakov stepemo trd sneg. Rumenjake penasto vmešamo s sladkorjem, dodamo olje, mleko in moko s pecilnim praškom ter benko. Ko se vse sestavine lepo povežejo med seboj v maso rahlo vmešamo še sneg iz beljakov.





Maso vlijemo v pomaščen pekač in pečemo v vnaprej ogreti pečici pri 180 stopinjah približno 20 minut.
Pečen biskvit zvrnemo iz pekača in počakamo, da se ohladi. Hladen biskvit razdrobimo. Najboljše ga je zdrobiti kar z multipraktikom.
Biskvitnim drobtinam dodamo žlico nutele in žlico bananine marmelade.

Dobro premešamo, da dobimo teksturo podobno plastelinu. Masa se ne sme oprijemati rok, pa tudi preveč suha ne sme biti, če se vam zdi presuha dodajte še malo marmelade. Iz mase naredite kroglice, ki naj imajo premer približno 3 centimetre.
Kroglice postavimo na hladno, da se malo strdijo. 


Nad paro stopimo nekaj čokolade v katero bomo namakali palčke, ki jih bomo napikali v kroglice. Ko se čokolada strdi stopimo še preostalih 100 g čokolade in ji dodamo 3 žlice olja.
Čokolada mora biti tako tekoča, da bo odvečna sama kapljala s kroglice. Začnemo s pomakanjem kroglic v čokolado.
Moja čokolada se ni ravno lepo stopila zato sem si pomagala s čopičem, kar se opazi saj kroglice niso gladke.
 




Ni komentarjev:

Objavite komentar